Bestil tid: Tlf. 53 54 05 52

FAQ – Booking og e-mails

Jeg har ikke modtaget svar fra speciallægen

Er der gået mere end 10 dage, siden du blev scannet, og har du stadig ikke modtaget et svar fra os, kan det være fordi, at svaret er havnet i din e-mails spamfolder. Finder du heller ikke mailen med dit svar der, skal du blot ringe til os eller sende os en e-mail, så løser vi problemet.

Jeg har bestilt tid, men ikke modtaget en bekræftelse

Normalt vil du modtage en bekræftelsesmail på din tidbestilling inden for 5 minutter, efter du har bestilt tid. Har du ikke modtaget bekræftelsen, kan den være havnet i din e-mails spamfolder. Finder du heller ikke bekræftelsen der, skal du blot ringe til os eller sende os en e-mail, så løser vi problemet.

Hvordan aflyser eller flytter jeg min tid?

Kig i bookingkalenderen, hvor du kan se hvornår vi har ledige tider og send os derefter en mail med dine ønsker. Vær opmærksom på, at aflysninger skal ske senest 48 timer før undersøgelsen. Ved aflysninger foretaget senere faktureres 50 % af undersøgelsesprisen. Aflysninger samme dag og udeblivelse faktureres med den fulde undersøgelsespris.

Linket til mit spørgeskema virker ikke?

Hvis du har booket tid til flere personer på den samme e-mail, kan der opstå problemer med spørgeskemaet. Send en mail eller ring til os, så løser vi problemet.

CardioLab på sociale medier

Facebook
LinkedIn
Back to Top

Kontakt CardioLab